2011. július 23., szombat

A rózsa illata - szappan, ami minden Nőt levesz a lábáról

Mostani két szappanom ismeri a női lélek minden apró titkát. Tökéletes választás bármilyen alkalomra, de akár saját magunkat is meglephetjük vele. Garantált kényeztetés testnek és léleknek!


Első rózsaszappanom alapját kecsketej, kókuszolaj és disznózsír képezi. A kecsketej kedvenc folyadékbázisom, szappanjaim többségénél ezt használom. Kitűnő bőrápoló hatását immár nem csak szakirodalmi adatok, hanem fél Csorna tanúsíthatja. A disznózsírt természetessége, lágysága és krémessége miatt kedvelem annyira, a kókuszolaj pedig a tökéletes habzásról gondoskodik. Kihagyhatatlan alapanyag a sheavaj, vitamintartalma révén táplálja, hidratálja bőrünket. Utolsó fázisban kakaóvaj került bele, így ennek bőrpuhító, vízmegkötő tulajdonsága dominál a szappanban. Erőteljes bőrnyugtató, hidratáló hatása miatt fehér agyagot is tettem bele, elegáns fehér színt kölcsönözve a szappannak. A szappanok felét rózsaszín mica-porral díszítettem. Az angol rózsa parfümolaj kifinomult illata pedig nem csak a hölgyek szívébe lopja be magát.


Variációk egy témára, mondhatnám akár ezt is, ugyanis egyszerűen nem bírtam elszakadni kedvenc virágomtól. A lipidbázist kókuszvaj és pálmaolaj képezi, de nagy mennyiségben található benne a női kozmetikumok két legfontosabb alapanyaga, az olívaolaj és a sheavaj. Egymás előnyös tulajdonságait felerősítve kellemes tapintású, selymesen puha bőrt eredményeznek. Ezen felül két evőkanál fehér agyag segít a száraz, vízhiányos bőrnek magába zárni mindazt a földi jót, amit ez a szappan nyújt számára. Illattal ezúttal sem fukarkodtam, klasszikus rózsaillattal igyekeztem rabul ejteni a szíveket.


Hát én immár kit válasszak?

Küllemben, illatban és alapvető tulajdonságaikban is nagyon hasonló szappanok kerültek ki a kezeim alól ma délután.
Alapvető különbségként kiemelném, hogy első szappanom folyadékbázisa kecsketej, míg a másiké víz. Ezt a tápanyagdeficitet viszont korrekt módon kompenzálja a második szappan magas olívaolaj és sheavaj tartalma.   Ez utóbbi kizárólag növényi olajokból készült, lágyságban és krémességben azonban a disznózsír verhetetlennek bizonyult. Persze ha létezik szappanvegetáriánus, a vita eldöntve. :)
Ami az illatot illeti: jelentem, rózsa és rózsa között is van különbség! Az angol rózsa nagyon elegáns, finom illat, ha szabad ilyet mondani egy virágra, akkor gyümölcsösebbnek, édesebbnek nevezném. A Classic Rose pedig egy sokkal erősebb, természetesebb, markánsabb, klasszikus virágillat.

Hogy én melyiket választanám? Amelyiket éppen illatolom. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése