2011. július 18., hétfő

Itt a tejbegríííz!

No igen, ádáz harcok dúltak következő szappanunk névadóján. Volt, aki tiramisunak gondolta, mást egy csésze gőzölgő capuccinóra emlékeztetett, de mivel én voltam a szemfülesebb, és mindenki más előtt közzétettem, ezennel ünnepélyesen Tejbegríznek keresztelem.


Nevével ellentétben a folyadékbázis kivételesen nem kecsketej, hanem sima víz. A kecsketej, mint azt a korábbi szappanokon láthattátok, jellegzetes barnás-sárgás natúr színt kölcsönöz nekik, ezúttal viszont szerettük volna bővíteni a színpalettánkat. A fő zsírkomponensnek most nem tudok megnevezni semmit, ugyanis közel ugyanakkora mennyiségben került bele az alap olajok (kókusz, pálma) mellett olívaolaj és sheavaj is, így egy klasszikus bőrápoló, bőrfeszesítő szappant kaptunk. A hozzáadott kukoricacsíra olaj magas A-, E- és F-vitamintartalmával táplálja, regenerálja a bőrt. Az utolsó fázisban ricinusolaj került bele, így ez a legmeghatározóbb összetevője, a hidratáló hatást kívántam ezáltal fokozni. Az igazi ínyencek kedvéért leheletnyi vaníliaillattal tettem tökéletessé a kompozíciót. Figyelem, szappanba harapni - még mindig - tilos!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése