2011. augusztus 13., szombat

Roziszappan - nagyoknak

Tipikus babaszappan összetevőkből készült mostani szappanom, ám alkotás közben ezúttal eljátszottam a színekkel, formákkal, illatokkal, így inkább gyermekeknek és bababőrű felnőtteknek ajánlom.


A szappan alapját kecsketej, kókuszvaj és pálmavaj képezi. Nagy mennyiségben tettem bele olívaolajat, mert tapasztalatom szerint lággyá, krémessé varázsolja a szappant, bőrünket pedig fiatalosan feszessé. A kakaóvaj magas vitamintartalma ápolja a bőrt, különleges lipidösszetétele révén pedig elősegíti a többi hatóanyag felszívódását. Utolsó komponensként lanolin került bele, mely megköti a nedvességet, és villámgyors felszívódása révén a bőr mélyébe zárja azt. A masszát két részre osztottam, felét kakaóporral, felét pedig rózsaszín mica-porral színeztem. Illatanyagként kubebaolajat használtam, mely frissítőleg hat bőrünkre és közérzetünkre egyaránt. Aromaterápiás felhasználása is széleskörű, eredményesen alkalmazhatjuk enyhe depresszió vagy stressz esetén.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése