2011. június 4., szombat

A kezdetek

Legelső, kísérleti jellegű szappanjaim - nagy örömömre - hatalmas sikert arattak.



Ennek a szappannak az alapjául kókuszvajat és olívaolajat választottam. Ápoló hatását a magas E-vitamin tartalmú napraforgóolajjal és ricinusolajjal fokoztam. A kakaóvaj különösen hidratáló, puhítja a a bőrt, ezáltal segíti a többi hatóanyag felszívódását. Tettem bele 10 ml teafaolajat is, ami rendkívül nagy fertőtlenítő és gyulladáscsökkentő hatása mellett szabályozza a faggyúmirigyek működését. Ezt a szappant problémás bőrűeknek ajánlom, nagyon jó habzása és krémessége miatt akár arctisztításra, borotválkozásra is alkalmas.




Második szappanom a kényeztetés felsőfoka. Elkészítéséhez bázisként pálmavajat és kókuszvajat használtam. A ricinusolaj kiváló választás száraz bőrűek számára, az olívaolaj pedig rendkívül jó sejtépítő, bőrmegújító hatású. A mandulaolaj a száraz bőr kozmetikumának egyik legfontosabb alapanyaga, nagyon hatásos a terhességi striák megelőzésében. Színezékként kakaóport használtam, illatanyagként pedig Naturland Wellness illóolajkeveréket, így pillanatok alatt ilang-ilang, vanília és édes narancs illatfelhőt varázsolhatunk magunk köré.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése